Subject: Kutse Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi partnerite päevale 19. märtsil kell 13-15 zoomis
From: "Marko Gorban" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Mar 2024 07:40:46 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi koostööpartner!

Mul on hea meel kutsuda Teid 19. märtsil kl 13–15 peetavale Regionaal- ja 
Põllumajandusministeeriumi partnerite päevale.

Senine partnerite päeva formaat vajas ministeeriumi ümberkorralduste, 
struktuurimuudatuste, uute teemade ja partnerite ringi laienemise tõttu 
uuendamist. Ministeeriumi visiooniks on „Igal pool Eestis on hea elada ja 
Eesti toit on hinnatud!“. Mõeldes kootööpartnerite arvule, asukohale ja 
ajale, otsustasime tänavu korraldada oma partnerite päeva veebis Zoomi 
keskkonnas.

Partnerite päeval anname lühiülevaate ministeeriumi tänavustest 
olulisematest väljakutsetest ruumiloome, regionaalarengu, kohalike 
omavalitsuste korralduse, maaelu, põllumajanduse, kalanduse, vesiviljeluse 
ja toidutootmise poliitikasuundades. Lisaks arutame ka ministeeriumi 
organisatsioonilisi avatud valitsemise väärtustega seotud suundumusi, kus 
tulemuste saavutamine sõltub koostööst strateegiliste partneritega.

Partnerite päeva esialgne kava on lisatud kutsele (vt allpool), mida võite 
julgelt edasi levitada.

Huvi korral registreerige end üritusele hiljemalt 14. märtsil kl 16.00ks 
<https://agri.ee/partnerite-paev-19-marts-2024#registreerumisvorm> 
veebivormi kaudu (sh valige osalemiseks huvi pakkuv töötuba). 
Registreerunutele saadame Zoomi lingi ja salasõna koos täpsema päevakava 
ning lisainfoga enne ürituse algust.

Ühtlasi tänan kõiki, kes on jõudnud täiendada oma üritustega ministeeriumi 
tänavust keskset kaasamiskava, mis kajastab üle 100 poliitikaalgatuse (sh 
Euroopa Liidu asjad, riiklik õigusloome, riigi planeeringud jm) ning ligi 90 
ministeeriumi valitsemisala ja koostööpartnerite koostööüritust. Täiendused 
kaasamiskavva on alati oodatud aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]. Avaldame tänavuse keskse kaasamiskava 
<https://agri.ee/ministeerium-uudised-kontakt/kaasamine-osalemine/kust-saab-infot-ja-kuidas-osaleda> 
oma kodulehel enne partnerite päeva.

Lugupidamisega

Marko Gorban
Kantsler

Partnerite päeva esialgne kava

Teisipäev, 19. märts 2024 kell 13–15

*	12.45–13.00 Kogunemine Zoomis
*	13.00–13.30 Suur tuba

*	Madis Kallas, regionaalminister – avasõnad
*	Marko Gorban, kantsler – „Ministeeriumi organisatsiooni muutuste juhtimise 
ja avatud valitsemise koostöösuunad aastal 2024“
*	Tõnis Tänav, innovatsiooni ja strateegia asekantsler – „Teadmussiirde, 
innovatsiooni ja rahvusvahelise koostöö sünkroniseerimise väljakutsed aastal 
2024“

*	13.30–14.30 Töötoad

*	Töötuba 1: Ruumi-, regionaal-, liikuvus- ja maaelupoliitika suuremad 
koostööväljakutsed aastal 2024
Vestlusjuhid: Alo Aasma, maa- ja ruumiloome asekantsler; Sigrid Soomlais, 
regionaalarengu asekantsler
*	Töötuba 2: Põllumajanduse, kalanduse, toidutootmise ja loomade heaolu 
alased koostööväljakutsed aastal 2024

Vestlusjuhid: Hendrik Kuusk, toiduohutuse asekantsler; Madis Pärtel, 
biomajanduse asekantsler

*	14.30–15.00 Suur tuba

*	Töötubade ülevaated
*	Strateegiliste partnerite tulevikuootused koostöö parendamiseks
*	Marko Gorban – ürituse kokkuvõte

Partnerite päeva ettekanded on kavas salvestada.

Täpsema päevakava saadame registreerunutele koos Zoomi lingi ja parooliga.

Päevaga seotud küsimused ja ettepanekud ning teave koostööüritustest, mis 
võiks olla kajastatud ministeeriumi tänavuses keskses kaasamiskavas, palume 
saata meilitsi aadressile  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] või kirjutada ürituse ajal Zoomi vestlusaknasse.